Kolla hit :]

adventureland                                                                                                                                         Heejj, idag var det min namnsdag ;D iaf jag vaknade Klockan halv tio eller nåt sånt :]Men sen så hände det inte så mycket eller jag såg en film på datorn som heter adventureland :]Den ägde KristenStewart är med i den filmen :]Men sen klockan 17.00 hade vi fotbollsträning ;D Det var en specialare vi sprang 6 km sen simmade vi ganska långt sen cycklade vi hem ;D:] Sen när jag kom hem så fick jag en present jag fick en plattång :DSen for vi till en resturang :DDet var gott...:D Sen nu sitter jag här och ska fara till elle och felle :]


Platttången :

Yoo:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!