Banan blandat med apelsin (:

Visst ä jag bra på att komma på rubriker ^^(fast..ne)
Idag på skolan hände inte så mycket :]
men efter skolan(som slutade 14.00)så for jag till musiken, för vi skulle repa till imorgon (:
För imorgon sk jag linn terese och josefin sjunga för skolan, men det är ju måna andra som oxå ska sjunga (:
Jag ä skit nervös :p
men vi skulle ta bussen hem och då var det 2busschaförer !!
Läskigt som FAN:p
men domtyp körde fel och allt och jag fick stanna på min förra skola och vänta på mamma och pappa för dom skulle hämta mig där (:
Men ikv bli de att se hockey på tv (:
(L)<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!