Sry..

Hej, bloggen jag glömde skriva igår...(L)
Sry men iiaf så var jag med JohannaRenberg igår:]
Det var super kul :D
Jag kom till henne typ klockan 12.10 :D

Direkt jag kom dit så fixade vi hennes cyckel, sen så åt vi lunch vi fick bullar efter åt för Johannas stora syster Lovisa fyllde år igår :D Sen klockan halv två for vi till skogsvallen för Johanna hade match mot myckle 96-95:d
Dom förlorade med 3-1 :( Men men efter matchen då vi hade kommit hem for vi ut och cycklade vi for till bergsbykiosken :D Sen när vi kom hem var det middag :D Det blev grillat med potatis :D:D:D:D Sen efter maten gick vi till datorn och loggade in på facebook :D Sen bakade vi en kladdkaka :D Den blev god och kladdig :D:D Sen efter det gick vi ut och spelade fotboll på gården :D:D



Johanna (L)

JAG ÄLSKAR DIG(L)

Hahha:p

Uppvärmning(L)


Bara för att du är så söt och bäst(L)(L)
ÄSKAR DIG!(L)
Normala?:o
Vi vet :} vi är snygga (L)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!