JAANACLAESSON (L)!

JaanaClaesson jag har inte känt dig länge men jag vet redan att jag kan lita på dig och jag älskar dig ändå, inget kan stoppa mig från att sluta vara med dig. jag vet att om jag skulle säga hur underbar du är skulle de vara svårt att ta in (tror jag) för det är säkert många som säger fina saker om dig men en sak ska du få klart för dig och det är att jag kommer alltid finnas här för dig och jag älskar dig !(L)
Och alla dom fina orden jag säger till dig ska du veta att dom kommer direkt från mitt hjärta JAG ÄLSkAR DIG!(L)
Älskling jag älskar dig kissunge (L)
Kommentarer
ELIN

fint smeknamn..

2011-01-18 » 12:29:54
URL: http://esks.blogg.se/
josephine

hej! allt bra idag ? :) kram

2011-01-18 » 14:39:20
URL: http://joseephiines.blogg.se/
Du känner hon inte !

2011-01-18 » 18:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!