Kul men.... JOBBIGT.

Kom nyss hem efter ett snabbt bad med Mathilda,Sofie och Jennifer. Idag på dan så solade jag och spelade fotboll med dunkmusik. Sen klockan 4 så for vi in till stan för vi skull jobba på stadsfesten men vi va ba 5 st för ingen annan orkade eller så kunde dom inte. Men från början va de jätte jobbigt men sen efter ett tag så vart det roligare.
Sen när vi kom hem så badade vi med Mathilda. Jag är inte säker på att jag hinner blogga imorrn för jag ska göra en sak i helgen men jag kan tyvärr inte säga vad. Så jag kommer inte blogga nåt i helgen men läs min blogg sen så får ni veta vart jag har varit och så kommer ni få massa bilder.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!