Blött.

Hejsan idag på skolan hände ingenting. Vi hade franskaförhör de gick väl sådär. Ikväll blire då kåken superkul har inte varit där i 8:an. Sjukt taggad inför helgen då jag tyvärr inte kommer hinna blogga.. 
Men här är några dikter som jag gjorde på svenskan idag:

Dikt nr1:                                                                  

Det vi hade var något aldelens specielt,
ditt leende,ditt skratt, din rörelse
det sättet du fick mig att känna mig trygg,
de sättet du fick mig att känna mig varm,
det sättet du visade att du inte längre ville ha mig,
de sättet du fick mig att känna mig ensam,
det sättet du fick mig att känna mig kall.
dikt nr2  
mina känslor för dig är starka,
dina känslor för mig är starka,
men våra känslor tillsammans är starkast,
de starkaste vi har är vänskapen.
dikt nr3
Jag har länge funderat,vad är kärlek utan den rätta?
vad är livet utan luft?
vad är vänskap utan dig?,
Livet är en fråga.
Livet är en fundering.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!