i wanna know youre name.

Hejsan alla bloggläsare inte för att de är så många men aja. Jag har inte hunnit blogga nåt nu för jag har pluggat osv. Igår hade jag match mot clemensnäs, vi vann med 2-0 YÄY. Det var en riktigt bra match hela laget var riktigt duktiga! Ikväll ska jag och min kära klass nånstans.. säger inte vars vet inte varför men jag kände föra att vara lite hemlighetsfull. Men de kommer säkert bli superkul.Men aja nu kan vi dricka vattnet igen iaf!!!!!!HAPPYFACE!!!
kommer tyvärr missa innebandyn pga det vi ska göra med klassen... de sög ju.
här är några bilder jag har tagit på Jenkifer min fina syster.
jag kommer ta kort på dom som betyder mest för mig sen kommer jag skriva några fina ord om dom.
Jenkifer min syster, hon har alltid funnits där för mig. Visst vi bråkar som vanliga syskon men vi blir ALLTID vänner igen. Jag kan verkligen berätta allt för henne, hon är en av de finaste peronerna i mitt liv.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!