Svaren från frågestunden ;)

Postat från  :)

Fråga1: Tycker du att David Rundblad i AIK är snygg ? :)

Fråga2:Tycker du att Adam Larsson i AIK är snygg ? :)


Svar1: Ja jag tycker att David Rundblad är snygg :)

Svar2: Nja eller han är inte super snygg men ganska :)

Postat från Lisa

Fråga1: Favoritdjur?<3

Fråga2: Vad är din favoritmat?

Fråga3: Drömresa?:)

Svar1: Katt häst och hund )

Svar2: Cesarsallad :)

Svar3: Till Tahiland igen ;)

Postat från Ibbe

Fråga: Har du och dina systrar lurat nån gång att ni är varandra ?

Svar: Ja jag och Sofie har lurat lärare ;)

Postat från <3

Fråga: Varför är du så söt ? :*

Svar: det är inte jag som är söt det är du ;):*

Postat från Alice<3:)

Fråga: Hur många skellefteå aik matcher har du missat det här året ?:)<3

Svar: Ingen :)<3

Postat från :)

Fråga1: Vem är bäst i skellefteå aik ?:)

Fråga2: Tycker du att Tim Erixon i Saik är snygg ?:)

Svar1: Vet inte det här året men förra året var det JyriMarttinen ;)

Svar2: Nej.

Postat från Melissa

Fråga1: Vad skulle du göra om du vann 1.000.000kr ?:o

Fråga2: Favoritårstid?<3

Svar1: Jag skulle köpt en hund och gett en del till dom fattiga barnen och en del till mamma och pappa och till Alvas familj och till Mathildas familj :)

Svar2: Har ingen speciel ;)

Postat från Ibbe

Fråga: hur är det att vara trilling ?

Svar: Det är kul när man inte har nåt att göra men det är också jobbigt ibland ;)

Postat från Rebecca

Fråga: hur många har du varit tsm me ?:P

Svar: många på dagis men efter det typ 3 st ;)

Postat från sis

Fråga: vem är du kär i??<3<3

Svar: Ingen just nu ;)

Kommentarer
alvawestberg

hihihihihihi sött sanna!(L)(L)

om jag vann så mycke pengar skulle vi åka utomlands när vi blev 18(L)(L)(L)

2010-08-22 » 19:35:30
URL: http://-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!