Hola

Heejj, igår kväll så sov jag och Jennifer på mitt rum på tunna madrasser, det var ändå ganska skönt;D Sen väckte Jennifer mig klockan 05.00 på morrron !! ;D Hon väckte mig för att det var en fluga på mitt rum som irriterade henne;D Men då sa hon att hon skulle gå till sitt rum och då skrek jag NEJ! Men då tvingade hon upp mig och vi jagade flugan i en timme ;D Sen när vi hade vaknat så åt vi frukost och duchade sen for vi till Felle ;DOch där såg vi Panic room den ägde !! ;D Den var bättre än bounty hunter ;D Sen for vi hem och åt middag och idag blev det kebab efter middagen så for vi till bergsbykiosken det blev en stor strut med noisette och nötkross :] Och nu sitter jag här i soffan ooch ska se en till film :]
Kristen Sewart ä me ;D(L)
Måste ses ^
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!