Idag har jag.......

Heejj, idag har jag varit i Stens stuga ;D men bara så att ni vet så förra inlägget blev lite fel för vi invigde inte stugan utan vi invigde Stens bastu ;D De va nice ;D Men sen när vi hade varit hemma i typ en halv timme så kom kusinen med hennes man och barn ;D Sen då dom hade farit så kom Nina efter 2 eller 1 timme och snackade med mamma och pappa ;D Sen ville jag laga maten så jag gjorde det receptet var på de förra inlägget ;D Det blev gott ni ska få en bild på maten;D Sen gjorde jag efterrätt det blev en muffins med nougat sås och glass;D Men den kan ni inte få nån bild på för att jag glömde ta ett kort ;P
BajzBajz ;*
// Sannae;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!