Japp..

Heejj, idag vaknade jag klockan nio ;D Jag är typ stolt jag brukar vakna 11 annars ;D Men iaf så när vi hade fikat och så, så kom våran farbror och gav oss en present ;D Vi fick fia med knuff fast det var den stora versionen ;D Sn efter  det så for vi in till staaan ;D Vi började med att äta på subway ;DSen köpte vi lite kläder ;D Sen när vi kom hem så städade vi ;P Sen ja vet jag inge mer eller vi såg en film den heter the stepfather den är nästan lika dan som desturbia ;DFast the stepfather är bättre ;D Nu ska jag se Farsan ni ska få trailers och omslag ;D





farsan
'The stepfather
Hejhej;*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!