Tjooo:]

Hejhej, idag hade vi sov morgon för vi var klara med reklamen och skivan och skivomslaget, så jag vaknade klockan 9.00 typtyp..sen gjorde jag mig klar och tjugo i tio så kom Felles mamma och hämta oss :]
Sen när vi kkom fram satt jag och pratade med Emma och Lydia :]
Sen När vi började fick vi en genom gång på vad som skulle hända och det var att: vi skulle först upp till musiken och hämta skivorna, sen skulle vi träna sen var det lunch, och då gick jag Emma och Jennifer hem till Emma och hämtade pengar till henne sen for vi till sibylla :] Det  var mums (Skrovmål)Sen när vi kom tillbaka var det meningen att vi skulle till matsalen och visa upp skivan men mattanterna var inte klara med deras ''freddags städning'' så vi var tvungna att gå på en promenad.... jag Emma Melissa och Felle gick och satte oss på ett random ställe... sen var det uppvisning det gick BRABRA.. sen fick vi sluta och när jag kom hem packade jag till imorrn och ni får veta när jag har kommit hem på söndag eller måndag vart jag har varit...pusspuss;*
Du är faan världens bästa JAG ÄLSKAR DIG(L)
Inga kommentarer....
I'd rether die tomorrow than live a hundred years without knowing you(L)(L)(L)
Jag älskar dig Felicia,du är som den syster jag aldrig fick.(L)(L)(L)<3!
Kommentarer
mohahhaha lillhanna_

hej det är underbara bilder på er

jag gillar dom:]<3

hihi men jaja ha det brapå lägret puss<3

2010-10-09 » 11:00:26
rebecca:*

haha söta..:]<3

2010-10-09 » 12:28:02
Felle <3

Jag=blä

du=sötast<3<3<3(L):D

2010-10-10 » 18:03:54
Alice(L):* <3

söta:*

2010-10-13 » 17:14:48
URL: http://aliceliiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!