yeeeeee.

idag väckte (stavning(?)) sofie mig 10 typ. Hon frågade om jag ville följa med henne,linnea och cecilia och åka moppe och epa.. de ville jag såklart.. Så när cecilia hade komme fram till oss så sa hon att Linneas moppe var trasig så hon kunde inte komma, sen for bara jag och cecilia till ett stall och mockade. Sen när vi nästan var hemma hos mig så hände nåt med epan så vi fick boggseras till hennes morfar, det var tydligen nåt som höll på att börja brinna.
en iallafall så for jag och sofie till stan efter de och handlade.
jeansshorts: cubus
pris: 199:-
parfym: H&M
pris:39.90:-
massa småtjafs från urochpenn.
linne: ginatricot
pris:50:-
nagelack: kicks
pris:25kr/st
hudlotion: apoteket
pris: 35:-
nu ska jag,sofie,mamma och pappa fara och se ''bridesmates'' här har ni min outfit:


Kommentarer
Simon Borin

sv: Det kostade bara 1199 kronor, ett bra och billigt objektiv! :)

2011-07-28 » 19:57:36
URL: http://simonborin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!