är det bara jag?

Är det bara jag som hatar när man saknar en person så jävulskt mycket,
och sen visar inte den personen att den ens saknar en,
och när man får veta att den personen har fullt upp med att vara med andra osv,
sen står man där helt själv,
DU är den ända jag vill vara med men de är inte lätt när du inte ens visar att du bryr,
DU vet vem du är, och jag saknar dig otroligt mycket,
du är den ända personen som ja kan lite till 100% på.
Jag vill bara att DU ska känna likadant som mig,
jag vill att DU ska höra av dig säga att DU saknar mig att DU älskar mig som jag älskar dig,
och ja detta handlar bara om vänskap,
om känslan att man tror att man har förkorat en vän man älskar mer än nåt annat.
DU är en tjej som börjar på J.
Kommentarer
J

Sanna jag saknar dig visst och jag älskar dig jätte mkt!

2011-09-21 » 17:25:43
URL: http://juliaahlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!